Odstąpienie od Umowy Sprzedaży
- Konsument może bez podania jakiejkolwiek przyczyny zwrócić Produkt, który nie wykazuje oznak użytkowania Produktu i nie został uszkodzony przez Konsumenta.
- Konsument może w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu odstąpić od zawartej przez niego ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży.
- Aby odstąpić od Umowy Sprzedaży należy wypełnić dostępne TUTAJ Oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Wypełnione oświadczenie należy dołączyć do przesyłki ze zwracanymi produktami.
Przesyłkę należy wysłać na adres:
Centrum Campingowe S-Camp Sp. z o.o. Sp. K
ul. Warszawska 194
43-155 Bieruń - Do zachowania ustawowego terminu 14 dni od daty otrzymania zakupionych produktów wystarczające jest poinformowanie sprzedawcy mailowo na adres biuro@s-camp.pl o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Konsument powinien niezwłocznie, nie później jak w terminie 14 dni od poinformowania Sprzedawcy o Odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, odesłać Produkt na adres Sprzedawcy:
Centrum Campingowe S-Camp Sp. z o.o. Sp. K
ul. Warszawska 194
43-155 Bieruń - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- W ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Sprzedawca zwraca wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności, w tym koszty dostawy opłacone przy zamówieniu.
- W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy Sprzedaży jedynie w części (tj. nie wszystkich Produktów objętych Zamówieniem), koszty dostarczenia Produktów opłacone przy zamówieniu nie są zwracane.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych metod, jakich użył Konsument podczas transakcji, jeżeli tylko jest taka możliwość.
- Konsument może wskazać inną metodę zwrotu płatności za Zamówienie (np. przelew bankowy).
- Jeżeli zwrot płatności za Zamówienie nie będzie możliwy tą samą drogą, co jej dokonanie (np. przy opłaceniu Zamówienia metodą BLIK), Sprzedawca zwróci się do Konsumenta o podanie numeru rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrotu.
Reklamacja i rękojmia
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego w Sklepie Produktu, Konsumentowi przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
- Jeżeli odesłanie produktu nie jest konieczne, wadę można zgłosić w następujący sposób:
a) drogą elektroniczną na adres e-mail:biuro@s-camp.pl
b) drogą pisemną na adres: ul. Warszawska 194 43-155 Bieruń - W zgłoszeniu należy zawrzeć zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane zgłaszającego wadę Konsumenta oraz oczekiwany przez niego sposób realizacji reklamacji.
- Sprzedawca może zażądać odesłania wadliwego Produktu na swój koszt na wskazany przez niego adres: ul. Warszawska 194, 43-155 Bieruń.
Po uznaniu reklamacji jako zasadnej, koszty przesyłki zostaną zwrócone przelewem na rachunek bankowy podany przez Konsumenta. - W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej i jej treść będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu, która określać będzie warunki gwarancji.
- Wszelkie reklamacje, których przedmiotem są wady Produktów lub inne kwestie związane z funkcjonowaniem Sklepu, Sprzedawca rozpatruje w terminie 30 dni a jeżeli charakter zgłaszanej wady lub problemu nie pozwala na realizację reklamacji w terminie 30 dni, Sprzedawca poinformuje Klienta droga e-mailową o konieczności wydłużenia czasu przeznaczonego na rozpatrzenie reklamacji, wskazując termin jej rozpatrzenia.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę Klient informowany będzie drogą mailową lub pisemnie, z wykorzystaniem adresów podanych przez niego przy założeniu konta lub złożeniu zamówienia lub wskazanych w zgłoszeniu reklamacji.